Využij kód "MANIE2022" pro SLEVU 10% na veškeré produkty. Platí do: 16.10.2022!

Dobrý den, jak Vám můžeme pomoci?

Zde najdete pomoc snadno a rychle. Dozvíte se zde jak lze doručit, vyměnit a vrátit vaše objednávky. Naleznete tady také odpovědi na otázky týkající se originality nabízených produktů, dopravy a platby, nebo výběru velikostí.

Je nabízené zboží originální?

Ano. Všechno naše zboží je originální.

Autenticita a 100% stav zboží jsou naše priority. Bližší informace o tom, jak zabezpečujeme autenticitu našeho zboží, naleznete v části Záruka pravosti nebo navštivte náš instagram účet a přesvědčte se sami o spokojenosti našich zákazníků.

Lze nákup vrátit?

Ano. Na vrácení položek máte 14 dnů. Stačí postupovat podle těchto kroků:

1. Vyplňte formulář:

Při každé objednávce obdržíte potvrzovací email na Vámi zadanou emailovou adresu, obsahující informace o objednávce, obchodní podmínky a formulář "Oznámení o odstoupení od smlouvy", který vyplňte. Formulář je dostupný ke stažení zde: Formulář odstoupení od smlouvy.

2. Zabalte balíček:

Do krabice vložte položky, které chcete vrátit. Obuv je nutné vracet v původní krabici. Ujistěte se prosím, že jste zásilku řádně zabalili a přiložili kopii formuláře "Oznámení o odstoupení od smlouvy", aby zboží mohlo být bezpečně doručeno zpět k nám.

3. Pošlete Vaše vrácené zboží:

Balík můžete vrátit osobně nebo prostřednictvím přepravní společnosti na adresu uvedenou ve formuláři "Oznámení o odstoupení od smlouvy". V případě vrácení zboží přepravní společností nás prosím kontaktujte předem na email info@sneakerstore.cz.

Zboží musí být vráceno v původním stavu, bez známek opotřebení/poškození.

Další informace týkající se podmínek nákupu naleznete v části Obchodní podmínky.

Lze zboží vyměnit?

Bohužel výměna zboží zápočtem není možná. Zboží je nutné vrátit a objednat si nové.

Jak mohu zboží zaplatit?

Na našem e-shopu můžete platit převodem, dobírkou nebo Online platební kartou (VISA, MasterCard, Apple Pay, Google Pay). Související poplatky jsou vždy uvedeny před potvrzením objednávky v části "Doprava a Platba".

Jak posíláte objednávky?

Objednávky posíláme prostřednictvím služeb PPL a Zásilkovna, buď k vám na adresu nebo na vámi zvolené výdejní místo.

Bližší informace k dopravě naleznete v části Doprava.

Poradíte mi s výběrem velikosti?

Ano, rádi vám poradíme. Vaše dotazy můžete zasílat kliknutím níže na kontakt pomocí formuláře, e-mailem nebo chatbotem.

Případně využijte naše Tabulky velikostí.

Jak mohu získat fakturu?

Po vyřízení objednávky obdržíte automatický e-mail s detaily objednávky a fakturou.

Lze zaslat zboží i na Slovensko?

Ano, zboží zasíláme i na území Slovenska. Zboží je doručováno službou Zásilkovna a platba je možná v Eurech kartou, na dobírku nebo převodem na bankovní účet. Podrobnosti o přeshraničním převodu naleznete v potvrzovacím e-mailu objednávky.


Nenašli jste odpověď na vaši otázku?

Kontaktujte nás

Kontakt pomocí formuláře

Kontakt pomocí e-mailu

Zpět do obchodu